واشنگتن آمریکا

راهنمایی سفر به جاهای دیدنی آمریکا + معرفی دیدنی های واشنگتن آمریکا

واشنگتن دی سی پایتخت کشور ایالات متحده آمریکا است. این شهر در ایالت کلومبیا (بین دو ایالت ویرجینیا و مریلند) قرار گرفته است. شهر واشنگتن دی سی تنها تشابه اسمی با ایالت «واشنگتن» آمریکا دارد و هیچ شباهت دیگری بین این دو نیست. شهر واشنگتن دی سی از ابتدا طوری طراحی شده بود که پایتخت کشور آمریکا شود. موزه‌های جذاب،‌ ساختمان‌های دیدنی و بناهای یادبود شهر واشنگتن دی سی گردشگران زیادی را راهی این شهر می‌کند.اگر قصد سفر به شهر واشنگتن دی سی را دارید اطلاعات بیشتری درباره جاذبه‌های این شهر به دست آورید حتما تا پایان مقاله همراه ما باشید تا جاهای دیدنی شهر واشنگتن دی سی را به شما معرفی کنیم.


فهرست مطالب


معرفی دیدنی های واشنگتن آمریکا

برای دیدن جاهای دیدنی آمریکا، لازم است تا راهنمای سفر به آن را بخوانیم و تمامی مناطق دیدنی آن را در نقشه‌ای فرضی مشخص کنیم.با ما همراه شوید و به بررسی مناطق دیدنی آمریکا بپردازیم.

کاخ سفید در لیست جاهای دیدنی آمریکا

همان‌طور که می‌دانید تا صحبت از کشوری مانند آمریکا می‌شود، پس از یادآوری رفاه مردم این پرچم پرستاره، به یاد کاخ سفید خواهیم افتاد. خانه‌ای سفید رنگ که علاوه بر اینکه سیاست مدارهای بسیاری در آن زندگی کرده‌اند، خانه‌ای امن برای تصمیم‌ها و زندگی‌های سیاسی بزرگی نیز بوده است. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی کالیفرنیا را بخوانید. گویی یکی از زیباترین جاهای دیدنی آمریکا، تاریخ را در دل خود جای داده است.

کاخ سفید در لیست جاهای دیدنی آمریکا

این کاخ ۲۱۴ ساله از ۶ طبقه، ۱۳۲ اتاق، ۳۵ سرویس بهداشتی، ۲۸ شومینه، ۴۱۲ دروازه، ۱۴۷ کلکین تشکیل شده و بعد از برخی جنگ ها بازسازی و نوسازی شده است.بر اساس گزارش شبکه هیستری چنل، این کاخ هر هفته ۳۰ هزار بازدید کننده را به داخل خود دعوت می‌کند و همچنین ۶۵ هزار نامه، ۳۵۰۰ تماس تلفنی و ۱۰۰ هزار ایمیل دریافت می‌کند.

پل بلوریج پونزی روی نقشه جاذبه های گردشگری آمریکا

پل بلوریج یک راه ارتباطی و یکی از مکان های دیدنی آمریکا است. این پل علاوه بر اینکه شما را به مقصد می‌رساند، طبیعت هزار رنگ اطراف را به رختان کشیده و باعث می‌شود به عنوان یکی از جاهای دیدنی آمریکا جذابیت خاصی را به خود اختصاص دهد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله باربادوس کجاست را بخوانید.

پل بلوریج پونزی روی نقشه جاذبه های گردشگری آمریکا

این جاده مخصوص پارک ملی بلوریج است و ۴۶۹ مایل طول دارد؛ در حین رانندگی می‌توانید از پوشش گیاهی منحصر به فرد آن لذت ببرید.

به اینجا سفر کرده‌اید؟
آشنایی با کشور قطر + معرفی جاذبه های گردشگری و مکان های دیدنی و توریستی قطر

جنگل ملی Mount Baker-Snoqualmie

جنگل ملی کوه باکر-اسنو در امتداد دامنه کوه های آبشار و مرز کانادا در شمال قرار دارد. طیف گسترده ای از فرصت های تفریحی شامل مسیرهای پیاده روی، اجاره کابین های جنگلی، تپه اسکی زمستانی و کوهنوردی در آن مهیا می باشد. البته برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله زیباترین سواحل فلوریدا را بخوانید.

جنگل ملی Mount Baker-Snoqualmie

شهر بسیار کوچک Glacier نزدیکترین اردوگاه در قسمت پایین کوه است و امکانات رفاهی توریستی مانند رستوران ها و محل سکونت را ارائه می دهد.

شهر لئونورث (Leavenworth)

لئونورث با افتخار خود را روستای باواریا می نامد .کل شهر در از یک سبک معماری آلمانی اقتباس شده است. تعدادی از جشنواره های سالانه، از جمله یک جشن چراغ تعطیلات در ماه دسامبر در آن وجود دارد. تپه های اسکی، مسیرهای پیاده روی و رودخانه ها در مناطق اطراف نیز گزینه های تفریحی در فضای باز را فراهم می کنند.

شهر لئونورث (Leavenworth)

پارک گراند کانیون در صدر مکان های دیدنی آمریکا

جاذبه توریستی و یکی از مکان های دیدنی آمریکا، پارک گراند کانیون است.  پارکی که به تنهایی به عنوان یکی از قطب‌های جاذبه این کشور به حساب می آید. پارک گرند کانیون توانسته است، سالانه پنج و نیم میلیون نفر را به شمال غربی آریزونا آورده و به تماشای خودش مجذوب کند. این پارک در دره‌ای عمیق قرار گرفته و شکل امروزی آن محصولی از سال‌ها تلاش و جنگ طبیعی جریان رودخانه کلرادو با زمین است.

پارک گراند کانیون در صدر مکان های دیدنی آمریکا

در این پارک بیش از ۵۰۰ گونه جانوری زندگی می‌کنند و متاسفانه بسیاری از آن‌ها در آستانه انقراض قرار دارند. همچنین در سطح دره می‌توانید تصویر حیات زمین را تماشا کنید.

به اینجا سفر کرده‌اید؟
 معرفی و بررسی زیباترین شهرها و روستاهای توریستی تایلند

استخر همیلتون

آمریکا پر از ایالت است و تمامی زیبایی‌ها در میان ایالت‌های آن پخش شده است. شهر آستین در ایالت تگزاس یکی از جاهای دیدنی آمریکا است که زیبایی استخر همیلتون را در خود جای داده است. این استخر در حقیقت در سالیان گذشته یک غار بوده و یک رودخانه زیرزمینی را از میان خود عبور می‌داده است. سال‌ها بعد بر اثر فرسایش، سقف غار فروریخته و به صورت امروزی آن درآمده است.

استخر همیلتون

این استخر دارای یک منطقه بومی به متراژ ۹۴۰ متر مربع و استخری زیبا به رنگ یشمی و آبشاری به طول ۱۵ متر است که در میان آن سقوط می‌کند.

دریاچه تاهو Lake Tahoe، نقطه ای آبی در نقشه مناطق دیدنی آمریکا

بزرگترین دریاچه کشور آمریکا در مرزی بین کالیفرنیا و نوادا، در منطقه‌ای به نام سیرا نوادا قرار گرفته است. این دریاچه با آب زلال خود توانسته است یکی از جاهای دیدنی آمریکا را به خود اختصاص دهد. عمق این دریاچه ۵۰۱ متر بوده و دومین دریاچه عمیق آمریکا شناخته شده است. شهرت دریاچه تاهو به دلیل زلالی آب و زیبایی کوهستان‌های اطراف آن است.

دریاچه تاهو Lake Tahoe

بلینگام

این نقطه خروجی برای کوه باکر است ، پردیس دانشگاهی بلینگامام واقع در این محوطه با کارگاه های کوچک و بزرگ در آن ساخته شده است.خارج از مرکز شهر، دانشگاه واشینگتن مجموعه ای از مجسمه سازی در فضای باز را جمع آوری کرده است ، یکی دیگر از جاذبه ها Whatcom Falls Park با چهار مجموعه آبشار و مسیرهای پیاده روی است.

بلینگام

چارلستون شهری پر از جاذبه های گردشگری آمریکا

ایالت کارولینای جنوبی نیز در رقابت زیبایی میان ایالت‌های این کشور پا پس نکشیده است و به عنوان یکی از قطب‌های با شکوه جنوب آمریکا به حساب می‌آید. چارلستون شهری نسبتا بزرگ در ایالت کارولینای جنوبی است و دومین شهر پرجمعیت آن شناخته می‌شود.

چارلستون شهری پر از جاذبه های گردشگری آمریکا

چارلستون یک شهر ساحلی است و محلی برای ورزش‌ها و تفریحات آبی در کنار مناظر فوق‌العاده آن است.

پارک ملی هالاکالا (Haleakala National Park) یکی از جاهای دیدنی آمریکا

خانه هالاکالا، خانه آتشفشان خاموش آمریکا است. این پارک در جزیره مونی در ایالت هاوایی قرار گرفته است و به عنوان یکی از جاهای دیدنی آمریکا بسیار محبوب است. ورود به این پارک نیاز به هزینه دارد و به دلیل حفظ و نگه‌داری آن لازم است تا این هزینه را پرداخت کنیم. این پارک مورد توجه عکاسان زیادی بوده و معمولا عکاسان زیادی به عکس گرفتن از مناظر طبیعی آن مشغول هستند.

پارک ملی هالاکالا 

دیوار ثور (Thor’s Wall)

چاه‌ها همیشه ترسناک هستند، حالا با خودتان فکر کنید که این چاه‌ها، با دریا مخلوط شده و چاه دریایی را تشکیل دهند. چاه‌های دریایی آمریکا به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی در اقیانوس آرام قرار گرفته‌اند. زیبایی این منطقه، وسوسه‌انگیز بوده و به بازدیدکنندگان آن هشدار داده می‌شود، که به دلیل خطرات بیش از حد به آن نزدیک نشوند. این چاه‌ها به نام گودال مرگ و دروازه جهنم نیز شناخته می‌شوند.

دیوار ثور (Thor’s Wall)

غارهای ثور، آب اقیانوس را به داخل خود می‌برند و تا انتها می‌کشند، سپس مانند آتش فشان آن را به بیرون می‌فرستند. این چاه‌ها با اینکه ترسناک به نظر می‌‍رسند اما تنها ۶ متر عمق دارند.

به اینجا سفر کرده‌اید؟
معرفی دیدنی های کیپ تاون، شهر مادر آفریقای جنوبی + بررسی موقعیت جغرافیایی شهر کیپ تاون

آبشار نیاگارا

در زمانی که پشت نیمکت‌های تحصیلی بوده‌ایم، نام آبشار نیاگارا به گوش همه ما خورده است و به عنوان یکی از ماندگارترین جاهای دیدنی آمریکا ، آن را به یاد می‌آوریم. این آبشار بسیار زیبا در مرز بین کانادا و آمریکا قرار دارد و از سه آبشار مجزا تشکیل شده است. حدود ۷۵۰ هزار گالن آب در هر دقیقه از این آبشار سرایزر می‌شود. این آبشار به گونه‌ای است که می‌توانید به قدری به آن نزدیک شوید تا در مه اطراف آن غرق شوید.

آبشار نیاگارا

آبشارهای موجود در نیاگارا به سه اسم آبشار نعل اسب، آبشار آمریکایی و آبشار نقاب عروس شناخته می‌شود. بلندی این آبشارها به بالای ۵۰ متر می‌رسد و بالاترین سرعت جریان در آبشارهای جهان را دارد. همچنین این آبشارها بر روی رود نیاگارا جریان دارند و به رود آنتریو می‌ریزند.

مجسمه آزادی در فهرست جاهای دیدنی آمریکا

همان‌طور که می‌دانید تصویر مجسمه آزادی را در تمامی فیلم‌ها و تصاویر کشور آمریکا به عنوان یکی از مناطق دیدنی آمریکا دیده‌اید. یکی از اتفاقات معمول این است که هرجا در مورد آزادی صحبت می‌شود، این مجسمه مشعل به دست، به عنوان نمادی از آن نمایش داده می‌شود.

مجسمه آزادی در فهرست جاهای دیدنی آمریکا

این مجسمه در نزدیکی منهتن قرار گرفته است و برای خوش‌آمد گویی به مسافرانی که از راه دریا به نیویورک می‌آیند، استفاده می‌شود.. برای دیدن چشم‌اندازی از آمریکا می‌توانید ۳۷۷ پله این مجسمه را بالا رفته و در ارتفاع ۴۶ متری مجسمه، به تصویر زیبایی از آن برسید.

ردپای آزادی و جاذبه های گردشگری آمریکا

در مسیر آزادی قدم بزنید و ۴ کیلومتر در مسیر آجرهای قرمز، به ۱۶ جای پای تاریخ قدم بگذارید. این مسیر از کشتی‌های قدیمی گرفته تا جاذبه‌های مدرن را در خود جای داده است. مسیر آزادی در بوستون ساخته شده است. از زیبایی های این مسیر، پارک بوستون کامان، فنل هال، خانه پل ریور است. لذت دنبال کردن جاده‌های قرمز یکی از جاذبه‌های گردشگری آمریکا است.

ردپای آزادی

ساختمان پنتاگون (The Pentagon)

یکی از جذاب ترین جاهای دیدنی در شهر واشنگتن دی سی ساختمان پنتاگون است. این ساختمان یکی از امن ترین ساختمان های ساخته شده در جهان است. دفتر مرکزی وزارت دفاع ایالت متحده آمریکا در این ساختمان قرار دارد. پنتاگون در زمان جنگ جهانی دوم ساخته شد تا نیروهای نظامی مختلف بتوانند در یک محل حضور داشته باشند و از پراکندگی آن ها جلوگیری شود.ساختار ۵ ضلعی این ساختمان باعث شده که یکی از کاربردی‌ ترین دفاتر اداری دنیا شود. این ساختمان ۵ طبقه دارد و طول راهروهای آن به ۲۸ کیلومتر می رسد. از هر کجای ساختمان بخواهید به بخش دیگری بروید، فقط ۷ دقیقه با پای پیاده طول خواهد کشید.

به اینجا سفر کرده‌اید؟
باربادوس کجاست؟ + آشنایی با کشور باربادوس که به بهشت کارائیب معروف است

پل گلدن گیت در فهرست جاهای دیدنی آمریکا

حتما شما هم زیبایی پل گلدن گیت را در تمام فیلم‌های آمریکایی دیده‌اید. پلی که اطراف آن را خلیجی آبی محاصره کرده است و قهرمانان زیادی اتفاقات مهیج فیلم را بر روی آن بازی کرده‌اند. این پل از برج‌های بلندی تشکیل شده است که بلندترین آن‌ها ۲۳۰ متر ارتفاع دارد و از رنگ نارنجی روشن ساخته شده است. طراحی بسیار زیبای این پل به طول ۲۷۳۶ کیلومتر ادامه دارد و می‌توانید از بالای آن زیبایی خلیج را تماشا کنید.

پل گلدن گیت در فهرست جاهای دیدنی آمریکا

آرامگاه ملی آرلینگتون (Arlington National Cemetery)

احتمالا تعجب کرده اید که چرا اسم آرامگاه را در لیست جاهای دیدنی شهر واشنگتن دی سی قرار داده ایم. بازدید از قبرستان آن هم در سفر به آمریکا چه لذت و هیجانی خواهد داشت؟ اما بازدید از آرامگاه ملی آرلینگتون سفر شما را به شهر واشنگتن دس سی کامل خواهد کرد. در این آرامگاه سربازان کشته شده در جنگ های مختلفی مثل جنگ جهانی دوم،‌ جنگ داخلی آمریکا و تعدادی از رئیس جمهوران پیشن آمریکا و فضانوردان آمریکایی دفن شده اند. در این آرامگاه حدود ۳۰۰۰۰۰ سنگ قبر سفید در خطوط منظم به صف کشیده شده اند.

برای تعویض شیفت نگهبانان قبرستان مراسم به خصوصی وجود دارد که برای بازدیدکنندگان جالب خواهد بود. اگرچه که شیفت نگهبانان این قبرستان هر ۲۴ ساعت عوض می شود اما به دلیل استقبال عموم ، ‌از یک اکتبر تا ۳۱ مارس، هر ساعت و از ۱ آوریل تا ۳۰ سپتامبر هر ۳۰ دقیقه این مراسم اجرا می شود. آرامگاه ملی آرلینگتون در کنار ساختمان پنتاگون قرار دارد و فاصله آن تا نشنال مال (با ماشین)‌حدود ۱۰ دقیقه است.

به اینجا سفر کرده‌اید؟
سوغات سوریه و معرفی بازارهای سوریه

سخن پایانی

شما در این مقاله با جاهای دیدنی آمریکا آشنا شدید.همچنین از جاذبه های واشنگتن آمریکا آگاه شدید.اگر سوال یا نظری دارید آن را در کامنت مطرح کنید تا در اسرع وقت توسط ما جواب داده شود.

سوالات متداول

بهترین مکان ها برای بازدید از آمریکا چه مناطقی هستند؟

بهترین مکان‌ها برای بازدید در آمریکا ممکن است به علایق شخصی شما بستگی داشته باشند. اما از جمله جاذبه های آن آبشار نیاگارا، کاخ سفید، پارک ملی دنالی و… هستند.

در امتداد در امتداد ساحل شرقی و غربی آمریکا چه مکان های دیدنی قرار گرفته است؟

در امتداد ساحل شرقی، نیویورک و واشنگتن دی سی، دو جاذبه متفاوت و در امتداد ساحل غربی، سانفرانسیسکو و لس آنجلس هر دو نقاطی داغ برای گردشگران هستند.

پیشنهاد ما به شما

نگاهی به هزینه زندگی در استان‌های مختلف کانادا

کانادا، کشوری وسیع و متنوع از نظر فرهنگی و جغرافیایی، دارای تفاوت‌های قابل توجهی در …

دیدگاهتان را بنویسید